2015. január 23., péntek

Chapter 17.- The Story..? She don't like the lights.

*Acacia szemszöge*
Jött, és jött. Nagyon megijedtem.
-Olyan képet vágsz, mintha megakarnálak erőszakolni, és te már előre tudnád.-állt meg előttem, elnevette magát. A jobb oldalamon a hátam mögé nyúlt, majd elvette onnan a telefonját. Megrázta maga előtt, ezzel jelezve, hogy nem akart "megerőszakolni". Én csak megforgattam mosolyogva a szemem, majd elindultam az ajtó felé.
Leültem a székre, és lehajtott fejjel vártam Justin.
Ő is kijött, majd leült velem szembe.
-Biztos. hogy szeretnél róla beszélni?
-Már régen történt, semmi extra de tényleg.
-Biztos?-nézett rám felhúzott szemöldökkel.
-Justin. Igen. Biztos. Ne kérdezd meg még egyszer!-pancsoltam rá.
Feltartotta a két kezét, ezzel felvéve a "védekező pózt".
-Szóval..-kezdtem bele.- nem is lesz ez olyan egyszerű mint amilyennek gondoltam..-suttogtam alig hallhatóan.
-Tényleg nem muszáj.
-Justiiiiin!
-Jó oké bocsi.-mosolygott rám bíztatóan.
-Tehát...-kezdtem bele újra.- 1 éve, lassan két éve, volt egy barátom.Tudni kell rólam, hogy nagyon hamar szerelmes  tudok lenni..-húztam el a számat, ekkor megcsörrent Justin telefonja.
-Scooter tehát fontos.-nézett rám szomorúan.
-Úgy csinálsz, mintha valami komoly dologról beszélgetnénk.-kuncogtam.-Vedd fel gyorsan.-hadartam el mosolyogva.
-Lehet neked már nem komoly, de nekem attól még igen.-nézett a szemembe, majd felvette a telefont. Én csak halkan felnevettem, majd a telefonomnak szenteltem a figyelmem, mert üzenetet kaptam.

*Justin szemszöge*
-Mond.-szóltam bele.
-Hol vagy kölyök? Én most értem Acáékhoz, de ti..? Sehol!
-A stúdióban vagyunk. Acának énekelnie támadt kedve.-vontam meg vállam, mint ha látná.
-Na jó. Az van, hogy a "She don't like a lights"- hoz kell még egy táncos, mert mint kiderült Katy nem tud szerepelni.
-Ne már, nemsokára indul a turné, és még a tánc videót is megkell csinálni, stb..Pont ilyenkor kell elmennie? Ilyen nincs.-idegeskedtem.-Akkor így buktunk egy táncost is ugye?-kérdeztem meg már előre félve a választól.
-Igen, de keresünk újat nem lesz semmi extra nyugi.
-Jó...
-Na akkor én teszem. Majd gyertek. Szia
-Cső.-nyomtam ki, majd vissza sétáltam Acához.
-Minden okés?-emelte fel a fejét.
-Aha, kivéve azt, hogy az egyik táncos lelépett. A "She don't like the lights"- hoz sincs így táncosunk, és a videót nemsokára meg kéne csinálni, mert lassan turné..-fújtam ki a levegőt.
-Uh, az nem jó...Öhm valamiben tudok segíteni? Táncost keresni vagy valami?
-Igazából...-és ekkor beugrott egy remek ötlet. Eszelős vigyorral az előttem ülő megszeppent lányra néztem.
-Mi az?-kérdezte.
-Gyönyörűen táncolsz, nem tagadhatod, láttam a You-Tube videóidat.-vigyorogtam rá, ekkor ő elpirult. amin én csak felkuncogtam.-szóval lehetnél te a táncos  ehhez a zenéhez. Na mit szólsz?-csaptam össze a két kezem.
-Csak a videóban?- kérdezte.
-Igen.-mosolyogtam rá.
-Hát....legyen.-bólintott egyet ő is mosolyogva.
-Ez az.-kaptam fel a telefonom vigyorogva, majd már hívtam is Scootert.



*Acacia szemszöge*
-Biztos vagy benne?-nyitott ki Scoo az ajtót még mielőtt beletehettem volna a kulcsot. Justinra pillantottam, aki bíztatóan mosolygott rám.
-Igen.-bólintottam határozottan.
-Rendben, akkor holnap reggeli után stúdió, és akkor kezdjük is.-bólintott, majd a vállamon átkarolva mosolyogva átölelt.
Én csak felnéztem rá vigyorogtam egy sort, majd bementem  konyhába, hogy egyek valamit. Benyomtam egy nagy szendvicset, majd nagy szerencsétlenségemre leöntöttem magam valami szarsággal. Nagyszerű. Mehetek fürödni. Éppen meg akartam fordulni, amikor hirtelen szembe találtam magam Justinnal.
-Szia.-köszönt. 
-Öhm..Hali.-nevettem fel egy kicsit, majd kikerültem, és megindultam az ajtó felé.
-Minden oké?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Persze, de most megyek lefürdök, mert mint látod leöntöttem magam valami ragacsos löttyel.-mutattam magamra.
-Ja..-nevetett fel, majd ő is elkezdett kutatni a hűtőben.

*Justin szemszöge*
-Halo?-vettem fel a telefonom.
-Szia haver. Mizu?-szólt bele Ryan.
-Semmi, éppen enni készülök valamit..Itt mizu?
-Unatkozok, ma egy elég unalmas napom van.
-Gyere át.Nekem sincs nagyon mit csinálnom.
-Oké 5 perc és ott vagyok.-tette le a telefont.

Még mindig a kajámat csináltam, amikor csengettek.
Hallottam, hogy Aca jön le a lépcsőn, ezért csak a konyha ajtóig mentem el, és onnan néztem ahogy beengedi Ryant.
-Szia.-mosolygott Ryan Acára, majd kitárta a karját, ezzel ölelésre invitálva az előtte (most már tiszta, és más ruhában csillogó) álló lányt.
-Szia Ry.-ugrott a karjaiba. Kétségtelen, nagyon jóban vannak.
-Szevasz haver.-jött oda hozzám Ryan, lepacsizott velem, majd bement a konyhába.-Iszok valamit.-mutatott a konyha pultra.Én csak bólintottam, majd végignéztem ahogy Aca felmegy a lépcsőn. A lépcső tetején megáll, valószínűleg észrevette, hogy nézem. Rám mosolygott,és megy tovább a szobájába.  Elég hangosan kifújtam a levegőmet, majd befordultam a konyhába.
-Na ez mi volt?-nézett ram felhúzott szemöldökkel Ry.
-Semmi..-ültem le az egyik bár székre, majd a pulton lévő még félig elkészített kajám tanulmányozásába kezdtem. Majd rájöttem, hogy be kéne fejeznem, és megennem, mert éhes vagyok. Felálltam, majd az engem értetlenül bámuló haverom mellett elhaladva folytattam a pár perce abba hagyott tevékenységem.
-Neked tetszik Aca.-vigyorgott rám Ryan.
-Mi hülye vagy?-nevettem fel kínosan.
-Nem vagyok hülye. Basszus látszik ahogy ránézel. Mintha egy két lábon járó csodára néznél. Ezt csinálod haver. Ezt nem lehet tagadni.-rázta meg nevetve a fejét. 
-Haaajjj..Talán, nem tudom haver. Nagyon komplikált. Nem tudom mi van velem. Bókolok neki, sokszor gondolok rá.  Beszerveztem a turnéra, egy videóhoz is..Nem bírom ki, hogy ne legyen a közelemben. Illatát imádom. Gyönyörű lány. Sokszor elveszi az eszem. Nem tudok másra gondolni, csak rá. És ha meglátom egy másik fiúval..-adtam ki valami morgó hangot..
-Haver te szerelmes vagy.-nézett rám elképedve az előttem álló Ryan.Ugyanis már a pultnál ültem, és tömtem magamba a szendvicsem, meg a sok zöldséget, amit készítettem.
-Nem tudom..-hajtottam le a fejem.
-Ez nem lehet nem tudni bakker. Te szerelmes vagy. Ez biztos.-rázott meg a vállamnál fogva. Ekkor ébredtem rá, hogy igaza van. Szerelmes vagyok Acába..
-Jesszusom, én szerelmes vagyok.-motyogtam Ryanra nézve.-Most mit csináljak? Nem hiszem, hogy ő érez valamit irántam..-szegeztem tekintetem ismét a tányéromra.
-Hát figyelj haver, én nem tudom,hogy mit  érez irántad..De van egy olyan érzésem, hogy nem vagy számára közömbös..-kortyolt bele a kólájába.


*Acacia szemszöge*
Mikor végeztem  teendőimmel lementem a fiúkhoz a konyhába. 
-Sziasztok.-vettem ki a hűtőből egy üveg ásványvizet, majd lehuppantam a Justin mellett elhelyezkedő bár székre.
-Szia-köszöntek vissza egyszerre.
-Hányadika van ma?-néztem a Ryan mögött elhelyezkedő naptárra.
-18.-a miért?-nézett rám Ry.
-Nemsokára vége a 2 hét szüneteteknek.-böktem meg Justin kezét.
-Már nincs több fellépésen.-nézett rám.
-Mi? Nem úgy volt, hogy 2 hét szünet és mentek tovább?-néztem rá értetlenül.
-De, de azóta már változott a terv, hogy a "Believe" album időben megjelenjen. Scoo lemondta azt az egy fellépést, és így ott fogjuk kezdeni az új album turnéját.
-Ó..Értem. És akkor meddig maradtok itt?
-Ugyan úgy mint ahogy volt eredetileg. Letelik a 2 hét haza megpihenünk két napot, és jövünk vissza Los Angelesbe.
-Aha, értem. Mikor indultok?
-Holnap után.
-Én maradok itt LA-ban.-mondta mosolyogva Ry.
-Igen, és te később utazol vissza Canadába utána pedig majd csatlakozol hozzánk a turnén.-mondta Justin mosolyogva.
-Értem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése