2014. október 21., kedd

PROLÓGUS.

-Nem Nem és NEM!-az kizárt, hogy én Justin Bieber koncertre menjek.
Akadtam ki barátnőmre elég hangosan.
-Kérlek, Aca csak ezt tedd meg a kedvemért.-nézett rám kiskutya szemekkel Catrina.Láttam rajta,hogy ez nagyon fontos neki..Elég nagy rajongó..
-Fuhh.-fújtam ki a levegőt.-Figyelj.-ültem le.-Elmegyek veled...-mondtam ki nagy nehezen.
-Komolyan,-csillant fel leges legjobb barátnőm szeme.
-Igen, de csak azért, mert ennyire sokat jelent neked.-mosolyodtam el halványan.Arcán az örök boldogságot is meglehetett volna találni. Eszméletlen nagy erővel ugrott a nyakamba.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm.-mondta, és közben még erősebben ölelt.
-Csak ne bánjam meg.-suttogtam alig hallhatóan.
-Nem fogod hidd el.-suttogta ő is, és mégszorosabban megölelt.
-Remélem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése