2014. október 21., kedd

Chapter.-1 Why you don't like Justin Bieber?

-Mikor lesz a koncert?-kérdeztem barátnőmet, és közben belekorgyoltam a teámba.
-Holnap.-vigyorgott. Félrenyeltem, ezért köhögtem egy sort, ő pedig csak a hátamat ütögette.Mindenki azt hiszi, hogy ez segít, de szerintem nem, csak fáj..Áljj maradjunk a témánál. Valahogy mindíg sikerül elkalandolzom.
-Holnap?-kérdeztem vissza, még midgíg kikerekedett szemekkel.-És egy kicsit hamarabb nem tudtál volna szólni?-kínosan felnevettem, és a teámat kezdtem el pásztázni.
-Tudod, nagyon féltem, hogy mit fogsz válaszolni..Már tegnap elterveztem ,hogy megkérdezem, meg az előtt is, meg az előtt is..-gondolkozott.
-Oké, oké.-állítottam le, ő pedig egyből rám nézett, és láttam a szemébe, hogy tényleg nagyon félt.-nem vagyok sárkány, hogy ennyire félni kelljen tölem.-nevettem el magam.
-Tudom...-mondta zavaratan, és most ő kezdett bele a teájának pásztázásába.-Tudod mit nem értek Aca?-kérdezte.
-Nem.-válaszoltam, és megint belekorgyoltam a teámba, ami kezdtett kihűlni.
-Modell vagy, de még nem is találkoztál a nagy Justin Bieberel, gondolom, hogy volt már rá lehetőséget, sőtt biztos, hiszem Scotter nagyon jóba van a családoddal.-gondolkozott, és végül egy értelmetlen arccal ajándékozott meg.
-Tudod, Scotterel azelőtt találkoztunk utóljára, mielőtt felfeledte volna ezt a "csodagyereket"-forgattam meg a szemem.-és nem vagyok olyan nagy modell, hogy Justin Bieberrel járjak fotózásokra.-magyaráztam neki.
Ő csak sóhajtott egyet, és megrázta a fejét.
-Akkor holnap jövök 9-re.-mosolygott.
-Rendben.-bólintottam, és megöleltem. Kikisérte, elköszöntünk, én bementem a nappaliba levágtam magam az ágyra, és tárcsáztam anyuékat.
-Szia Anya.-köszöntem.
-Szia csillagom-hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-Kérdezni szeretnék valamt.-
-Mondjad nyugodtan kincsem.-
-Cat kitalálta azt, hogy Justin Bieber koncertre szeretne menni.-motyogtam..
-Igen elmehetsz.-válaszolt a még fel nem tett kérdésemre, furcsán vettem el a telefont néztem meg, majd helyeztem visza a fülemhez.-Hallom nem nagyon tudsz megszólalni-kuncogott.-Cat már hívott, nagyon sokat jelenthet neki ez a koncert, mert csak úgy könyörgöt.-nevette el magát-És ugye ennek a Justin kölyöknem Scoo a menedzsere?-kérdezte.
-Igen-válaszoltam neki, és már egyből tudtam,hogy mit akar.
-Remek, akkor felhívom Scoot, hogy mész a koncerte, biztosan szívesen látna.-magyarázta.-de ne haragudj kicsim most mennem kell, mert dolgozom, szia szeretlek.-és már le is tette. Nem is volt időm reagálni, annyira csodálkoztam.
Bekapcsoltam a tv-t, és kerestem valami elfogadható filmet.
Megállapodtam a Verdák nevű filmen.Szeretem ezt a filmet.
Már a vége felé jártam, amikor megcsörrent a telefonom, nem néztem meg, hogy ki hív, csak felvettem ,és próbáltam a telefonhívásra koncentrálni, de nem nagyon ment.
-Hallo?-szóltam bele.
-Szia Acacia.-szólalt meg egy ismerős hang a volnal másik oldaláról.
-Ööö. Kivel beszélek.-
-Nem ismered meg a hangon?-kérdezte.
-Öö egy kicsit ismerős...-
-Scooter vagyok.-mondta, így már minden világos volt.
-Ó szia Scoo.-mondtam neki boldogan.
-Szia.-nevetett fel.-Hallottam, hogy jössz a koncertre.-mondta, és hallottam, hogy örül ennek.
-Igen. a barátnőmet kisérem el.-
-Szuper, akkor ha nem bánnád, küldenék neked  2 backstage belépőt, ugyan is elég régen talélkoztunk..-elmosolyodtam, és persze, hogy egyből belementem.
-Csak azért megyek bele, mert régen láttalak,és már hiányoztok.-végig mosolyogtam a mondatot.
-Szuper, akkor nyisd ki az ajtód.Szia holnap találkozunk.-mondta, és letette, elég hülye fejet vághattam, de végül kimentem. Kinyitottam az ajtót, és találtam 2 VIP belépőjegyet.Elmosolyodtam,és bevittem őket.









*****************************Másnap délután************************************
-Akkor megvagyunk?-kérdezte Cat.
-Igen.-bólintottam.
Megálltunk a tükör előtt, és megállapitotuk, hogy nem nézünk ki rosszul.
Rajtam ez volt:



















Caten pedig ez:



















Elindutunk a koncertre.
Remélem jó lesz!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése