2014. október 23., csütörtök

Chapter 2.-Concert.

Nagyon sokáig kellet várni, mire odatudtunk érni az arénához.
De vagy 2 óra kocsikázás után végre megérkeztünk.Azt hitte, már, hogy kiugrok a kocsi ablakán...
-Figyeljetek magatokra lányok-váltotta komolyra a szót Apa.-és ezt add oda Scoonak.-nyújtott át egy borítékot.
-Rendben, és oké oda adom neki.-bólintottam.-Amúúúgy..mi van benne?-kérdeztem felvont szemöldökkel.
-Aki kiváncsi hamar megörekszik kisasszony.-mosolygott.
Sóhajtottam egyet, majd kiráncigáltam a lefagyott barátnőmet a kocsiból. Ennyire még sosem láttam izgulni.
-Szia Apa.-intettem.
-Szia kicsim, üdvözlöm Scooteréket.-intett ő is, én erre már nem válaszoltam, csak megismételtem az előző cselekvésem.
-El sem hiszem, hogy Justin Bieber koncertre megyek.-mosolygott mint a vadalma Cat.
-Én sem..-motyogtam mellette.
-Egy kérdés.-fordult felém.-Hogyan jutunk be a VIP-be?-kérdezte.Na ez a kérdés, még rajtam is kifogott, mert erről még nem beszéltünk.
-ÖÖm...Nem tudom mennyire jó ötlet felhívni Scoot...Szerintem nagyon elfoglalt-húztam el a számat.
-Azért próbáld meg.-mondta izgatotta.
-Hát jó.-kutattam telefonom után.
Felnyitottam, majd a névjezékben lementem az S betűhöz.Amikor megtaláltam a keresett nevet rákattintottam, és már tárcsáztam is.
A 4.kicsöngés utá fel is vette Scoo.
-Szia Scoo én vagyok az Acacia.-mosolyogtam, nem mintha látná.
-Szia Aca, megjöttetek?-
-Igen itt álllunk a nagy aréna előtt, de nem nagyon tudnánk bemenni, mert egy kicsit nagyon sok lány van idekint, áldozat pedig nem szeretnék lenni, mert biztos nem lenne jó vége annak, ha előre tolakodnák.-nevettem fel kínosan.
-Megértelek.-nevetett ő is.-Kiküldöm értetek Kennyt oké?-kérdezte.Ismerős volt ez a név...
-Okéé-mondtam.
-Rendben akkor maradjatok ott ahol vagyok Kenny nemsokára ott lesz.-válaszomat meg nem várva, már le is tette.
-Várjunk Kennyre.-mondtam a barátnőmnek, aki már annyira izgult,hogy a körmét rágta.-Mennyien vannak.-csodálkoztam.Egy olyan 3 percel később egy nagy alak kezdett el felénk közeledni.
-Szia kicsilány.-mosolygott rám Kenny.Amikor megláttam csak akkor jöttem rá, hogy ő az a "kis" maci aki kiskoromban nagyon sokat vigyázott rám.Óriási mosoly terült szét az arcomon, és így ugrottam nyakába.
-Kennyyyy.-sikítottam.-De jó téged újra látni.-mondtam neki, majd elváltam tőle.
-Ő itt a barátnőm.-mutattam az említett személyre.-Catrina, de csak Cat.-mosolyogtam.
Kennyi őt is megölelte, majd mondta,hogy kövessük.
-Hogy hogy itt vagy?-kérdztem tőle.
-Justin testőre vagyok.-mondta mosolyogva. Nem válaszoltam, csak bólintottam egy nagyot. Aha, mostmár értem.
-Várjatok itt, nemsokáta jön Scooter.-mondta, majd megölelt, és elment.
-Nehogymát Kennyit is ismered?-kérdezte kikerekedett szemekkel Cat.
-Igen régen sokat vigyázott rám.-mosolyogtam.
Cat nem válaszolt, csak rágta a körmét. Nem értettem, hogy miért izgul ennyire, hisz ez csak egy koncert...
Pár percig még ott álltunk a sürgő forgó tömeg közepén, (én már kezdtem kellemetlenül érezni magam) amikor valaki befogta a szemem.Nagyon megijedtem, nem tudtam mozdulni.
-Ki az?-kérdeztem.
-Egy ember.-válaszolt direkt elváltoztatott mély hangon.Amikor meghallottam ezt a hangot, mosoly szökött az arcomra, egyből tudtam, hogy ki az. Nem válaszoltam, csak megfordultam, és megöleltem.
-Dejó téged újra látni Ava.-mondta, majd magához szorított még erősebben.
-Téged is Scoo.-mondtam.

*Justin szemszöge*
Amikor kiléptem az öltözőm ajtaján, megláttam, hogy a terem közepén Scooter nagyon öleget valakit. Elindultam oda, a mellete álló lány majdnem szívrohamot kapott, és nem bírta levenni rólam a szemét. Mire oda értem, már Scooter nem ölelgette őt, ezért láthattam az arcát is. Nem ismerem őt, ezt meg tudtam állapítani, és azt is, hogy az arca hibátlan. Gyönyörű szemei...Állj le Justin.
Amíg ezeken gondolkoztam, addigra már oda is értem.
-Hali.-integettem.Scooter és a szépség, még beszélgettek, a mellettük álló lány viszont  nem nagyon tudott, megszólalni.Gondolom egy Belieber.
-Nem harapok.-mosolyogtam rá, ő csak bólintott, és megölet. De aranyos, de most engem valamiért jobban izgat az a másik lány, aki  éppen Scooterrel beszélget. Túl  sokszor használom a lány jelzőt...hm.. de mit mondjak, mikor még a nevüket sem tudom..?!
-Justin.-végre meglátott Scooter.
-Hali megint.-intettem.
-Justin ő itt Acacia.-mutatott az említett személyre.-Acacia ő pedig Justin.-Acacia nem mondott semmit, csak bólintott.
-És..-nem mondtam tovább a mondatot.Nem nagyon tudtam, hogy hogy kérdezzem meg, hogy mit csinálnak itt vagyis..áh most hülyén hangzott volna, ha odaköpök egy "és ő mit keres itt"-et nem?!
Szerencsére Scooter vette az adást, és elmagyarázott mindent.
-Aca-t ilyen pici kora óta ismerem.-mutatott mosolyogva a térdéig.-Tehát elég régóta, a családjával pedi nagyon jóba vagyunk. Szinte együtt nőttem fel az Apukájával.-mosolygott még mindíg.
-Áh mostmár értem.-mosolyogtam én is.
-Ó majd nem elfelejtettem.-turkált a táskájában Aca.-Apa küldni-adott át egy borítékot Scoonak.
-Köszönöm.- itt van Aca azóta csak mosolyog.Látszik. hogy nagyon jó kapcsolatja van a családjával.
-Ó.-nevetett fel, amikor kibontotta.
-Mi az?-kezdett kiváncsiskodni Aca.
-Még mindíg nagyon kiváncsi vagy.-nevetett fel Scoo.Acacia nem válaszolt, csak lehajtottam a fejét, mert elpirult.Ezen felkuncogtam.
-Justin kérhetek egy autogrammot, és egy képet?-kérdezte valószínülek a barátnője.Mosolyogva bólintottam, de még a kép közben sem vettem le a szemem Scooterékről.

*Acacia szemszöge*
-JUSTIN NEMSOKÁRA KEZDÜNK KÉSZEN VAGY MÁR?-kiáltotta valaki.Nem nagyon figyeltem Justinra, mert...mert..igazából nem érdekelt.
Amíg ő a Cat-el elvolt addií én megtudtam, hogy mi volt a borítékban.
Valójában örültem is neki, meg nem is.
-Akkor, majd a koncert után találkozunk.Szia.-gondolkozásomból Scooter sietős hangja zökkentett ki. Megölelt, és elment. Mi odamentünk a színpad mellé, és onnan néztük a koncertet.

                                               ~*~

*Justin szemszöge*
A koncertnek vége, én pedig hulla fáradt vagyok.
-Justin, fiam Scooter keres.-szólt Anya.
-Megyek.-álltam fel a kanapéról.
Kisétáltam, és a szememmel kezdtem el keresni Scootert. Amikor megláttam, akkor nagy mosoly szökött az arcomra, mert Acacia még mindíg itt volt a barátnőjével.
-Kerestél?-kérdeztem félig alva.
-Igen beszélnünk kell.-mondta komolyan. Megijedtem, hogy mit akar, de most kivételesen nem csináltam semmit.
-Ömm.Oké.-indultam utánna.
-Szóval emlékszel, hogy Acacia adott nekem egy levelet?-kérdezte.
-Igen?!-vontam fel a szemöldököm.
-Na abban egy levél volt, amiben az állt, hogy amíg itt maradunk addig ott aludhatunk, hogy ne kelljen a buszon nyomorognunk.-mondta mosolyogva.
-Ömm oké.-mondtam, és próbáltam nem tudatára hozni azt, hogy én valójában ennel iszonyúan örülök.
-Akkor pakolj, mert nemsokára megyünk.-mondta, majd elviharzott előlem.

*Acacia szemszöge*
Cat-et kiraktuk, aki szinte még mindíg  sokk alatt állt, hogy találkozhatott személyesen Justin Bieberrel.
-Akkor Apa Scooterék nálunk töltik azt a 2 hetet?-kérdeztem gombócal a torkomban, nem tudom, hogy hogy fogom kibírni Justinnal.Nagyon nem bírom a fejét...
-Igen kicsim, úgy is már régen láttul Scootert, meg a többieket.-mosolygott.
-Hát oké-sóhajtottam nagyot, majd kiszálltam a kocsiból.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése