2014. október 30., csütörtök

Chapter 6.- I love to kiss you.

*Acaica szemszöge*
Visszacsókoltam. Igen megint visszacsókoltam, de egyszerűen nem tudtam neki ellenállni. Olyan számomra mint a drog..Nem, és nem volt elég belőle..
-Kedvellek.-suttogta ajkaimba, majd újra megcsókolt. Szememet nem nyitottam ki, csak élveztem, hogy megint magamon érezhetem méz édes ajkait.


*Justin szemszöge*
Igen, kimondtam. Kedvelem. KEDVELEM!
Igen emberek KEDVELEM ACACIÁT! Nagyon is..
-Kedvellek.-szakítottam meg a csókunkat, de nem volt elég, ezért újra belekezdtem.
Elváltunk egymástól, a homlokomat az övének döntöttem, és úgy néztem a  még csukott szemébe.
Szemét kinyitotta, és csak úgy csillogtak, elvesztem bennük.
-Justin.-suttogta, majd elhúzta a fejét.
-Igen?-kérdeztem, még mindig a szemeibe nézve.
-Mi ez az egész?-túrt bele a hajába, majd nekidőlt a falnak.
-Mint már mondtam...kedvellek..-sütöttem le a szemem..Nem válaszolt, azt hittem, hogy már elment, amikor hitelen valaki megölelt. Egyből mosolyra húzódott a szám, és én csak erősebben szorítottam magamhoz.
-Megyek lezuhanyzok.-nézett a szemembe. Istenem azok a szemek.
-Oké.-bólintottam nagy nehezen.

*Acacia szemszöge*
Felmentem az emeletre, levettem magamról a pizsamámat. Beálltam a meleg zuhany alá, és csak élveztem, ahogy végig csobog a meleg víz a testemen.
Fél óra után meg is elégedtem ennyivel, ezért úgy döntöttem, hogy kiszállok. Magamra tekertem a törölközőm, és bementem a szobába a kikészített ruhámért.
Nem öltöztem túl, hisz nem megyünk sehova.
-Aca.-kopogott valaki az ajtón.Az a valaki Justin volt, ki más lehetett volna?!
Odaléptem, és kinyitottam. Elég feltűnően végigmért, én persze szokásomhoz híven elpirultam.
-Gyere be.-nyitottam nagyobbra az ajtót,és még mindig le volt hajtva a fejem. Ahelyett, hogy leült volna, fogta magát, és megölelt.
-Szép a színed-suttogta a fülembe. Ha lehet még jobban elpirultam.
Amikor már úgy éreztem, hogy nincs paradicsom a fejem helyén, eltoltam magamtól Justint.
-Mondani akartál valamit?-kérdeztem.
-Öhm, ennyire látszik?-és most ő jött zavarba.Nem válaszoltam, csak felkuncogtam.
-Szóval?-vontam fel az egyik szemöldököm.
-Szóval, nemsokára átjönnek Ryanék.-mondta, majd a háta mögé tette a két kezét, és úgy nézett.
-És?-kérdeztem nevetve.
-Hát csak szóltam.-vonta meg a vállát. Értem, hogy miért szolt. Azt akarta, hogy lemenjek én is.
-Hát akkor jó.-mondtam, majd elindultam le a konyhába innivalóért. Hallottam, hogy jön utána. Öntöttem magamnak innivalót, amikor megittam elraktam a koszos poharat a mosogatóba. Amikor megfordultam, megint beleütköztem Justin mellkasába. Ugyan úgy mint ma reggel. Mivel kicsi vagyok (ha a fejem vízszintesen tartom, akkor csak a mellkasát látom) felemeltem a fejem, így a szemébe tudtam nézni. Megint elvesztem bennük....

*Justin szemszöge*
Aca lement a konyhába inni,én is mentem utána. Mikor leértem már nekem háttal volt. Nem tudom, de úgy éreztem, hogy meg kell csókoljam. Kívántam az ajait.. Úgy döntöttem, hogy eljátsszam azt amit ma reggel. Megállok mögötte, és amikor megfordult, lecsapok mézes ajkaira.
Igen ám, de megint elvesztem tekintetébe. Csillogott, mint mindig, és láttam rajta, hogy ő is meg akar csókolni. Csak még nagyon löketett adott ez nekem, így hát ajkaimat ismént az övére tapasztottam, és amikor meggyőződtem arról, hogy nem ellenkezik, bejutási törtem nyelvemmel a szájába.Engedélyem meg is kaptam, így nyelvem keringőre tudta hívni övét. Isteni érzés volt. De persze a jó pillanatokat mindig el kell valakinek rontania..Aca egyből elvált tőlem, és sietett az ajtó felé.Ryanék ráültek a csengőre, addig nyomták, amíg ki nem nyitotta Aca az ajtót.

*Aca szemszöge*
-Helló.-köszöntem nekik, mosolyogva.
-Hali, Ryan Butler.-nyújtotta a kezét először (mint megtudtam a nevét) Ryan.
-Acacia.-ráztam volna meg a kezét, de ő csak magához húzott, és megölelt.
-Na jó elég lesz, inkább gyertek befele.-szólt Justin, majd elválasztott minket.Felvolt szemöldökkel néztem rá, de ő nem nézett rám.
-Szia Caitlin vagyok.-köszönt egy velem egy idős szimpatikus lány.
-Szia, még mindig Acacia-nevettem, majd őt is megöleltem.
-Én pedig Christian.-ölelt meg Caitlin testvére.
Bementünk leültünk s nappaliba, és elbeszélgettük az egész délutánt.
4 óra körül haza is mentek, utána egy fél órával meg is jöttek Anyáék is.
Megvacsoráztunk, ők elmondták, hogy miket csináltak, és mire ezeket megbeszéltünk már 22:00 volt.
-Én megyek aludni.-álltam fel Justin mellől.-Jó éjt.-mentem volna fel, ha Justin nem ránt vissza magára a kanapéra, hogy megöleljen.
-Jó éjt.-suttogta a fülembe.
-Jó éjt.-suttogtam én is. Majd megöleltem mindenkit sorban.
Lefürödtem, majd felvettem a pizsamám. Bebújtam az ágyba, és próbáltam átlépni az álmok kapuját, amikor hirtelen besüppedt mellettem az ágy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése