2014. november 5., szerda

Chapter 10.- What?

*Acacia szemszöge*
Cat, és Dave falták egymást.
Eléggé meglepett, hogy tudtommal Cat nem bírja annyira Davet. 
Tágra nyílt szemekkel fordultam Sarahoz akinek ugyan az olt a reakciója mint nekem.
-Khm..-köhintettem.
-Cat kijönnél velünk kérlek egy percre?-kérdezte Sarah.
Letettem az innivalót az asztalra, és elindultam ki Catékkel.
-Ez.mi.volt?-szótagoltuk egyszerre.
-Hát egy csók.-pirult el.
-Dee dee azt mondtad, hogy nem bírod..-tátottam el a számat.
-Hááát..-nézegette a cipőjét, és fülig pirult.
-Hát ez pazar már csak én vagyok singli.-nevetett fel Sarah, én pedig egyből rákaptam a fejem. Amikor leesett neki, hogy Cat még nem tudja egyből a szájára tette a kezét.
-Na miről is van szó?-tette csipőre a kezét Cat, és felhúzott szemöldökkel nézett minket.
-SENKINEK nem mondhatod el érted?-hajoltam hozzá közel, és kiemeltem a "senkinek" szót.
-Értem, de mond mááár.-ugrált Cat körülöttem.
-Szóval...Justinnal együtt vagyunk...-suttogtam..
-MIII?-kiáltott fel halkan.
-Igen, de senkinek sem mondhatod el.-álltam meg előtte.
-Rendben becs szó.-nyújtottat a kisujjat.
Vissza mentünk a többiekhez, és még dumáltunk egy kicsit játszottunk, majd ők bejelentettek, hogy mennek.
Éppen, hogy bezártam az ajtót anyáék már meg is jöttek.
-Anya-öleltem meg.-Scoo.-öleltem meg őt is.-Carin.-és ő is.-Apuci.-na meg őt is.-Pattie.-és őt is.
-Mi ez a nagy ölelgetés?-nevett fel anya.
-Nem tudom, csak szeretlek titeket.-néztem végig rajtuk.
-Mi is téged.-ölelt meg még egyszer Pattie. Miután megszeretgettem mindenkit Justin is megtette.
-Van egy meglepetésünk a számodra Justin.-mondta Scoo, majd leült a nappaliba.
-Na mi az?-kérdezte izgatottan.
-Csatlakozik hozzánk nem sokára Selena!-mondta ki Scoo.
-Hogy ki?-tátotta el a száját Justin.
-Selena. Arra gondoltunk, hogy biztos nagyon hiányzik neked.-mosolyodott el Scoo.
-Ja, igen persze.-még mindíg sokk alatt volt Jus.-Mikor jön?-éd amint kimondta ezt a mondatot már csengettek is.
Én még csak mindíg egyhelyben ülte, és néztem ki a fejemből. Ne ne ne ne ne Selena??? Tudtommal Justin már nincs együtt vele. Tudtommal velem van együtt!! Magy nehezen megmozdítottam a fejem, és tekintetem egyből Pattiere szegeztem. Láttam az arcán, hogy mennyire sajnálja. 
-Felmegyek.-mondtam a könnyeimmel küszködve. Még utoljára egyszer visszafordultam, és láttam ahogy az állítólagos barátom nyakába borul, és....megcsókolja.
Itt már nem bírtam tovább zokogva rontottam be a szobámba.


Elaludhattam, mert amikor kinyitottam a szemem, hogy megnézzem az időt már 19:30 volt. Felültem, és szembe találtam magam az éppen befelé jövő Pattievel.
-Nagyon sajnálom édesem.-mondta, majd leült mellém.
-Miért? Nincs mit sajnálni.-rántottam meg a vállam.
-Jaj kicsim, tudom, hogy együtt vagytok...vagy..voltatok.-mondta az utolsó szót suttogva.Ekkor megint kitört belőlem a sírás.Zokogva borultam Pattie vállára.
-Shh ne sírt édesem.-simogatta a vállam.
-Kinek az ötlete volt?-kérdeztem, és a könnyeim még mindig hullottak.
-Soocet találta ki...-mondta halkan.
-Nem leszek rá mérges, hiszen ő nem tudta, hogy együtt vagyunk.-vontam meg a vállam.-agy csak voltunk...-suttogtam.
-Minden rendben lesz hidd el.-simította meg a hajam.
-Köszönöm-mosolyodtam el.
-Gyere igyunk egy kos teát.-állt fel az ágyamról.
-Rendben, de előtte megmosakszom. Biztos úgy nézek ki mint egy sárkány.-nevettem el magam.
Amikor belenéztem a tükörbe nem éreztem úgy, hogy túloztam volna a sárkány szóval.
Gyorsan megmosakodtam, és már mentünk is le.
-Miden rendben kincsem?-ölelt meg anya.
-Persze anya.-öleltem én is meg.
-Gyere itt a tea.-húzta ki nekem a székem.
-Köszönöm szépen.-néztem rá hálásan.


*Justin szemszöge*
Amikor megtudtam, hogy Selena jön. Nem tudtam mit mondani.
Az fájt a legjobban, hogy már semmit sem érzek iránta.
Amikor Aca felszaladt a lépcsőn szívem szerint utána mentem volna.
Én én..szeretem őt.
-Jaj Justin annyira hiányoztál.-nyávogott Selena, majd a nyakamba ugrott, és erőszakosan megcsókolt 
-Te is. Nagyon.-hangsúlyoztam ki a nagyon szót elég sok gúnnyal a hangomban.
-Na mi a baj?-kérdezte.
-Jaj semmi.-legyintettem, majd elindultam fel Acaciához.
-Mindjárt jövök-szóltam oda a többieknek 
-Rendben édes.-szólt utánam Selena.Amikor benyitottam Aca már aludt. Nem akartam felkelteni, ezért csak adtam egy puszit az arcára. Szegénynek ki voltak sírva a szemei. És ez mind miattam, mert én hülye nem szakított Selenával.
Beletúrtam a hajamba, és elindultam lefelé.Útközben támadt egy elég jó ötletem.
-Figyeljetek, mi lenne, ha Acacia is jönne velünk tovább?-kérdeztem a többiektől.-Hisz világot látna Scoo, velünk lenne, tudtommal engem is bír.-néztem ennél a mondatnál Anyára, aki csak bólintott egyet.-és úgy is visszajönnénk ide. Magántanár van minden van. Nagyon bírom őt, és úgy érzem, hogy igaz barátra találtam benne.-fejeztem be a monológom, és leültem a kanapéra.
-Hmm nem is tudom..-gondolkozott Scooter.
-Tényleg nagyon régóta szeretné már bejárni a világot, -nézet össze feleségével Adam.-és tudom, hogy jó kezekben van. És látom, hogy Justinnak szüksége van rá.-mondta, majd megpaskolta Scoo hátát.- ha nektek okés, akkor nekünk is.-reményteli arccal néztem Scootera.
-Rendben legyen jöjjön velünk.-amikor ezt kimondta majd kiugrottam a bőrömből annyira boldog voltam.-de ezt még vele is meg kell beszélni.-mutatta fel a mutatóujját, hogy ne éljem bele magam.
-Tudom tudom.-szaladtam fel a szobámba.
-Justin.-szólt utánnam Scoo.-Ne mond neki, meglepetés mivel úgy is nemsokára szülinapja.-mosolygott rám Scoo.
-Rendben.-vigyorogva futottam tovább.
Amikor felértem Selena fogadott aki az ágyon feküdt fehérneműben. Istenem Jerry csak ne most.
-Na mi az szívem ennyire tetszem?-terült szét az elégedett mosoly az arcán. Én nem válaszoltam semmit, csak nyeltem egy nagyot.
-Minek örültél ennyire az előbb?-ült fel az ágyon.
-Acacia jön velünk a turnéra.-alig bírtam ezt a mondatot is kinyögni, de amint kimondtam Selena felpattant, és beviharzott a fürdőbe.


*Acacia szemszöge*
Amikor bejöttem, éppen akkor jött le Justin az emeletről. Amikor meglátott, az arcáról le lehetett olvasni, hogy sajnálja. De nem érdekelt.
-Acacia.-szólt Scoo.Én csak egy szánalommal teli pillantást vetettem Justinra, és mentem is be a nappaliba.
-Igen?-kérdeztem.
-Ülj le van egy kis megbeszélni valónk.-mondta komolyan. Még meg is ijedtem egy kicsit.
-Mond.-szóltam meg félve.
-Nem kell félni, nem rossz dolog.-nevetett fel, majd mutatta, hogy üljek oda mellé. Oda ültem mellé, ő pedig átölelte a vállamat, majd belekezdett.-Szóval, nemsokára szüliapod.-nézett rám.-és arra gondoltunk, hogy jöhetnél velünk a turnéra.-kikerekedett szemekkel néztem Scoot.-mivel tudjuk, hogy régóta szeretnéd látni Európát, ezért találtuk ki ezt.-mosolygott.-Lesz magán tanárod, minden. Csak az a kérdés, hogy velünk jössz e.-nézett a szemembe. Végig néztem a társaságon, majd Justinon akadt meg a tekintetem. Biztos vagyok benne, hogy ő találta ki.
-Nos?-kérdezte Scoo.
Komolyan ezek után amit tett velem, még azt hiszi, hogy velük megyek? Pff..
-Scoo én...


1 megjegyzés:

  1. szia!nekem nagyon tetszik!kivancsi vagyok a folytatasra.Hamar kovit!*-*

    VálaszTörlés