2014. november 27., csütörtök

Chapter 13.- Die In Your Arms.

*Acacia szemszöge*
Éppen kiléptem volna az ajtón, amikor a fiúk lerohantak a lépcsőn.
-Aca hova mész?-ugrált Ryan.
-Sétálni.
-Akkor megyünk mi is.-bólintott Justin, majd elkezdte felhúzni a cipőjét.
Sóhajtottam egyet, majd bólintottam. Egyedül akartam menni, de mindegy.
-És merre?-ugrott egyet Justin ,hogy felhúzza gatyáját. Én ezen, csak kuncogtam egyet, mert elég hülyén nézet ki.
-Hát én a városba akartam menni, de így nem mehetünk.-néztem itt Justinra.-szóval nem tudom.-rántottam vállat.
-Jól van, na.-nevetett fel, majd felvette a kapucniját, és elindult kifelé.
Bezártam az ajtót, és mielőtt elindultunk volna megnéztem magam a telefonom kamerájába.
-Csináljunk képet.-bukkant fel hirtelen mellettem Justin, és elkezdte a szemöldökét fel-le húzogatni. Ettől rám tört a röhögőgörcs. Mire nagy nehezen abba hagytam sikerült összeszenvedni 4 darab képet.



















Feltöltöttem őket Instagramra, és ezt Justin is megtette. Közben be is követtük egymást.
-acaciaross? egybe kibetűvel?-nézett megint rám Justin. Már vagy 50x elmondtam. Nevetve megráztam a fejem, de úgy, hogy majdnem leszakadt.
-Tök jó,hogy ti így elvagytok, de hahó én is itt vagyok.-integetett jó nagyokat Ryan. 
-Bocsi, nem tehetek róla, hogy ilyen béna.-nevettem megint fel.
Ekkora már Ryanból is kitört a nevetést,Justin pedig bevágta a "durcát".
-Na jó, valami más téma?-tárta szét a kezét Justin, amikor már vagy 10 perce nevettünk. Igaz nem volt annyira vicces, de valamiért halálra röhögtünk magunkat.
-Oké,oké.-fújtam ki a levegőt.
Néhányszor még felkuncogtunk, de végül sikerült abba hagyni.


Voltunk fagyizni, és még a gyógyszertárba is bementünk, mert amikor megettük a fagyit nekem elkezdet megint fájni a fejem.
Szerencsére rajongók nem találtak meg minket,így mondhatjuk azt ,hogy iszonyatosan jó volt e a séta.
-Húú de fáj a lában.-vágódtak le egyszerre a kanapéra.
-Gentleman mi?-nevettem fel, majd bementem a konyhába, hogy igyak valamit.
Felnéztem Instagram-ra Twitter-re,és csak úgy néztem, amikor megláttam, hogy mennyivel több követőm van.
-Azta.-suttogtam, majd elkezdtem olvasgatni a kommenteket amiket Justinos képem alá kaptam.
"Szép lány:)"
"Remélem nincsenek együtt.-.-"
"Justin megint felszedett egy ribit?haha"
"Hagyjátok már, tök aranyosak<3"
"Igen hagyjátok őket!:) Amúgy nem is csináltak semmi olyat, ami arra utalna, hogy Justinnak ő a barátnője."
Volt itt meleg, meg hideg komment is. Tényleg nem is vagyunk együtt,de már most utálnak.
De amikor megvédtek, az is nagyon jól esett. Voltak nagyon aranyosak és eléggé gorombák is..
-Aca minden oké?-lépett be Justin, amikor én éppen a telefonom bámultam nyitott szájjal.
Megráztam a fejem, majd felnéztem Justinra.
-Aha.-bólogattam hevesen.
Mosolyogva megrázta a fejét, majd belekezdett a hűtő feltúrásába.
-Nincs itthon semmi.-sóhajtott fel, majd kimászott a hűtőből.
-Akkor rendeljünk valamit.-tettem le a telefonom az asztalra.-Ryan?-jutott hirtelen eszembe.
-Az előbb sietett el. Ja amúgy azt üzeni,hogy "szia majd találkozunk".-jutott eszébe a zseninek.

*Justin szemszöge*
Rendeltünk Pizzát, és amíg meg nem érkezett beültünk a nappaliba.
Bekapcsoltam a tv-t és megállapodtam a  Spongebob-ot, mert imádom ezt a mesét, és tudom, hogy Aca is.
-ÚÚÚ,imádom a Spongebob-ot.-vágta magát mellém Aca.
-Én is.-nevettem fel, majd csengettek.
-Majd én hozom.-állt gyorsan fel, és ment átvenni a kaját.

*Acacia szemszöge*
-Köszönöm szépen,már is hozom a pénzt.-szaladtam be a konyhába a pénzért.
-Majd én fizetem.-állt meg az ajtóban Justin.
-Nem fontos, ezt most kifizetem én.-mosolyogtam rá, majd visszaszaladtam a pizzáért.
-Köszönöm.-vette át a pénzt a Pizzás fiú,és rám mosolygott. Bevallom őszintén eléggé jól néz ki.
-Én köszönöm.-pirultam el.-Új vagy?-jutott eszembe.-bocsi, ne vedd tolakodásnak, csak nagyon sokszor rendelek innen Pizzát, és mindig egy lány szokta hozni.-nevettem el magam kínosan.
-Igen, új vagyok.-nevetett fel.-Most költöztünk ide, a suli is új, szóval.-vakargatta meg a tarkóját. Most költözött ide, szóval, új suli, juj lehet az enyémbe fog járni.
-Melyik suli?-ráncoltam össze a szemöldököm.
-Itt a másik utcában.-mutatott az említett utca felé.
-De jó, én is abba járok.-vigyorodtam el.
-Hát akkor majd a suliban találkozunk.-nevetett fel, majd elindult.-Szia.-intett egyet.
-Szia,és köszi.-intettem én is egyet.
Bementem a konyhába, majd kivettem két tányért. Fogtam a Pizzát, és a tányérokat, és mentem a nappaliba,  ahol Justin ült.
-Azt hittem már megetted a pizzát.-nevetett fel.
Én is nevettem egyet, majd leltem mellé.

Mire megettük a Pizzát, már anya meg is jött.
-Sziasztok.-lépett be az ajtón.-Jobban vagy már?-tette a homlokomra a kezét.
-Igen, reggel még elég rosszul voltam, de elmentünk sétálni, és azóta már jól vagyok.
-Akkor jó, megyek főzök egy kis teát.-pakolta le a táskáját, majd elindult a konyhába.
-Oké.-fordultam vissza a tv-hez.-Anya.-kiabáltam neki ki.
-Igen?-dugta be a fejét a nappaliba.
-Holnap már megyek suliba oké?
-Hát...nem bánnám, ha pihennél még.-rázta a fejét.
-De már jól vagyok. Tényleg.-nyugtattam anyát.
-Ahj, rendben.
*Ding-Dong*
Felpattantam, majd szaladtam az ajtót kinyitni.
-Szia csajos.-ölelt meg Cat.
-Ó szia.-viszonoztam tettét.-Hát te?-kérdeztem tőle.
-Jöttem megnézni, hogy jobban vagy-e.-majd beljebb invitáltam, ő pedig lehúzta a cipőjét.
-Furcsa módon (szerencsére) már nincs semmi bajom, így holnap már suliba is mehetek.-mentünk fel a szobámba.
-Ó De jó, akkor majd holnap jövök érted.-mosolygott rám, majd leült az ágyamra.

Cat-el elbeszélgettük az időt, így neki már mennie kellett.
Amikor elment éppen akkor toppant be Scooter,és utána a többiek is.
-Szia Scoo.-öleltem meg.
-Szia Aca mi ez a jó kedv?-mosolygott rám.
-Áh semmi, csak ma reggel nem voltam jól itthon maradtam, de már jól vagyok, és holnap már mehetek is suliba.-magyaráztam neki.
-Értem.-bólogatott nevetve.
Bementünk a nappaliba, majd Justin jött le, mert valami bejelenteni valója volt.
-Tehát.-csapta össze a két kezét.- Ugye az volt megbeszélve, hogyha Acacia akar, akkor jön velünk a turnéra.
-Igen.-válaszolt Scoo.
-És úgy döntött,hogy velünk jön.-virult ki Justin arca.
-Hát ez csodálatos.-pattant fel Pattie, majd megölelt.
-Jól döntöttél.-súgta a fülembe.
Én csak mosolyogva elváltam tőle.

                           ~*~
Már 3 napja, hogy eldöntöttem, hogy megyek a turnéra. Nem bántam meg, de remélem nem is fogom.
Ez alatt a 3 nap alatt megismertem Jacket-pizzás fiú-és nagyon jó kapcsolatba lettünk. Majdnem minden nap együtt voltunk. Vagy pizzázni, vagy fagyizni, esetleg vásárolni mentünk.
Nagyon jól éreztem vele magam. 
Tegnap feltett nekem egy olyan kérdést, ami megváltoztatta az életem. Na és szerintetek mit kérdezett?Hm?Hm haha.
Megkérdezte, hogy leszek-e a barátnője.
Igent mondtam, mert ez alatt a három nap alatt jobban megismertem, mint saját magam. Ma is át fog jönni, és csak remélni tudom, hogy Justin nem öli meg, amikor bemutatom a családnak.
Apropó Justin. Jól elvagyunk, és azt hallottam, hogy újra összejött Selenával. Akkor legyenek boldogok. Chh.
Szerencsére Selena nem tartózkodott nálunk a legutóbbi találkozás óta. Valójában nem tudom, hogy tényleg együtt vannak-e, vagy csak egy újabb pletyka, de én szerintem igaz, mert Justin mostanában igen keveset van itthon..
Bevallom hiányzik az, hogy este együtt hülyüljünk, de én most mit tudok tenni, ha már nem érdeklem? 

*Justin szemszöge*
Egyszerűen nem bírok otthon lenni, Acaciát és azt a fiút nézni, ahogy tökéletesen elvannak.
Ezért inkább a stúdióban töltöm a napjaimat, és csak este megyek haza.
Unatkoztam, ezért úgy döntöttem, hogy felnézek a netre. 
Először Twitter utána Facebook végül Snapchat.
Twitteren, és Facebookon nem volt semmi érdekes, de viszont Snapchaten megakadt a szemem egy képen.
Eléggé ideges lettem ennek a képnek a láttán, és a telefonom a földhöz vágtam.
Scooter éppen akkor jött be, majd megállt a telefon előtt. 
Először a készülékre nézett, majd felvont szemöldökkel rám.
-Megkérdeztem?-szólalt meg.
-Inkább ne.-kaptam fel a telefont a földről, és megvizsgáltam, hogy lett-e valami baja. Csak pár karcolás azon kívül semmi.
-Na jó, inkább menj haza pihenni.-ütögette  meg a vállam Scoo.
Bólintottam, majd elindultam le a stúdió parkolóházába.
Beszálltam a liftbe, és belevertem a falba.
Mit lát Acacia ebben a fiúban? Mondjátok meg nekem, hogy mit?
Amikor leértem kiszálltam a liftből, majd egyből bepattantam a kocsimba.
A forma 1-es kocsik gyorsaságát megszégyenítve haladtam hazafelé.
Nem érdekelt, hogy megbüntetnek.
Acacia már talált is egy nálam jobb személyt. Hát ez csodálatos, akkor legyenek boldogok.
Állj...miről beszélek, még csak nem is szeretem Acaciát. Mármint szerelemből. Vagy még is?
Ha nem szeretném, akkor nem lennék ilyen féltékeny. Basszus féltékeny vagyok.
És,és szerelmes Acaba.
Én hülye, komolyan eddig tartott, míg rájöttem?
Ha hamarabb beismertem volna magamnak, akkor most nem mardosna itt a féltékenység, hogy Acaica mással van.


*Acacia szemszöge*
Nagyon nagyon unatkozom. Péntek délután egyedül Jai dolgozik.
Ez az. Felhívom apát,hogy bemehetek-e e stúdióba, úgy is voltam már bent, még külön termem is van.Imádok énekelni, így bemegyek.
Kikerestem Apa nevét, a telefonban, majd tárcsáztam.
-Szia Apa.-köszöntem bele amikor felvette.
-Szia kicsim, mond gyorsan éppen egy tárgyaláson vagyok.
-Ja, oké. Azt akartam kérdezni, hogy a stúdióban vagy-e, de ezek szerint nem.-nevettem fel.-szóval bemehetek a stúdióba nagyon unatkozok.-tettem fel a kérdést.
-Igen, menj a kulcs a portásnál van a termedhez, de most rohanok szia kincsem.
-Szia.-raktam le, majd szaladtam átöltözni.
Átöltözni nem volt kedvem, ezért maradtam abba amiben egész nap voltam.



















Beültem a kocsiba, és mentem. Sokat szoktam a stúdióba lenni, de most valamiért elhanyagoltam.
Jut eszembe Justin nem a stúdióban van most?
Mindegy, ha nem keresett ma, akkor én minek keressem?
Éppen kikanyarodtam az utcából, amikor egy őrült vagy 200-al elhajtott mellettem.
-Idióta.-motyogtam magamban, majd még egyszer hátra fordultam, és láttam, hogy a kocsi megáll,és hátratolat.
A lámpa még mindig piros volt, nekem pedig már kezdett elegem lenni a várakozásból. Már alig vártam, hogy a stúdióban legyek, és pihenhessek.
Csak bámultam ki a fejemből, és gondolkoztam, ebből egy kocsinak a dudája zökkentett ki.
Először azt hittem, hogy a lámpa már átváltott zöldre, de nem mellettem egy fehér Ferrari állt, és amikor benéztem az ablakon megláttam Justin-t.
-Szia Aca.-mosolygott rám.
-Hali.-intettem, majd még lejebb húztam az ablakot.
-Hova mész?-húzta fel a szemöldökét.
-Apu stúdiójába.-mondtam úgy mintha ez a világ legtermészetesebb dolga lenne.
-Te mióta jársz stúdióba?-virult ki az arca.
-Nagyon régóta. Imádok énekelni
-Mehetek veled?-nézett a szemembe.
-Gyere.-vontam vállat mosolyogva, majd elindultam, mert a lámpa már zöld volt.


Leparkoltam, majd kiszálltam a kocsiból. Justin is leparkolt mellettem, majd felvette a fejére a kapucniját.
-Melyik terembe?-kérdezte.
-Majd meglátod.-kacsintottam rá, majd elindultam a portáshoz, a kulcsomért.
-A 222-es terem kulcsát kérem.-mosolyogtam rá.
-Á szia Acacia régen láttalak.-mosolygott rám.-parancsolj.-adta át a kulcsokat.
Én csak mosolyogva bólintottam, majd elindultam a lift felé, Justin pedig utánam.
Felértünk, és megálltam az ajtó előtt.
-Felkészültél?-vigyorogtam rá.
-Nem tudom mire, de igen.-nevetett fel.
-Akkooor.-nyitottam ki az ajtót, majd beléptem, majd utánam ő is.


*Justin szemszöge*
-Azta.-csak ennyi jött ki a számon.
-Saját termem.-mosolygott rám.
-Wáó ez nagyon szép, és nagy.-bólogattam elismerően.
-Köszi.-szalad oda a keverőpulthoz, majd bekapcsolt egy zenét. Nem nagyon foglalkoztam a zenével, mert éppen a teremben kirakott képeket néztem.
-Ez te vagy?-mutattam egy képre, amin éppen a hasát fogja, mert annyira nevet.
-Igen, tudom nem nagyon lehet felismerni, mert olyan a fejem mint egy paradicsom.-nevetett fel, majd mellém sétált, és ő is nézegette e képeket.
-Nagyon szép ez a terem.-öleltem át a vállát.
-Köszi.-mosolygott rám, majd bement az üvegfal mögé.

*Acacia szemszöge*
-Melyik dalt szeretnéd énekelni?-kérdezte Justin, miközben bejött ő is az üvegfal mögé.
-Kezd el játszani ezt a dallamot.-raktam le elé egy kottát.Amikor a papírra nézett a vigyor kiült az arcára, mert az ő számát énekeljük.
-Na jó lesz?-vettem fel vigyorogva a fülhallgatót.
-Tökéletes.-mutatta az ujjával, majd elkezdte játszani a dallamokat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése