2014. november 2., vasárnap

Chapter 8.- Girlfriend?!

*Acacia szemszöge*
Telefonom csengésére kelte. Iskola. Nagyon jó.
Most van 6:00 az azt jelenti, hogy  1 órám van elkészülni, míg Cat ide nem ér.
Kiválasztottam a ruhámat , majd elmentem megtisztálkodói.
Amikor ezzel készen lettem elmentem felöltözni.
Kiléptem a szobámból, mindenki aludt még, ahogy végigmentem a folyosón, és elmentem a Justin szobája mellett, hallottam,hogy zene megy bent, de semmi szöveg. Illetve, ilyen kis halk hangok?! Nem vagyok jó a zene terén, inkább tánc. Mindegy. Biztos új számot ír. Tudom, hogy nem szép dolog, de tetszett a zene, így egy kicsit hallgatóztam, hátha énekel hozzá halkan szöveget.
Így is lett, hallottam, ahogy halkan dúdol hozzá.
-Well, let me tell you a...a..áhj nem tudom.-idegeskedett, majd fojtatta tovább.-a story. Igen ez az. About a girl and a boy.-hagyta abba. Gondolom leírta.-He fell in love..ömm...with his best friend.-mondta tovább, de én nekem ennyi elég volt ebből a zenéből, mert elég furcsa érzésem volt. Lementem, és megreggeliztem, és amikor az órára néztem már 6:30 volt.
-Akkor még van idő egy kis Spongebob-ot nézni.-mondtam magamnak boldogan. Benyomtam a tv-t és a Nickelodeonra kapcsoltam.
Nagy tv nézésemből az zökkentett ki, hogy besüppedt mellettem a kanapé.
-Hogy hogy ilyen korán fent vagy?-kérdeztem anélkül, hogy ránéztem volna.
-Nem tudtam aludni, és új zenét írok.-mosolygott rám.-Te?-kérdezte.
-Tudod nekem iskola van.-nevettem fel, most viszont ránéztem.
-Ja, tényleg.-nevetett fel ő is.-Ettél már?-kérdezte.
-Nem még nem.-gondolkoztam.
-Akkor gyere.-nyújtotta a kezét.Kis hezitálás után elfogadtam, és elindultam vele a konyhába enni.
-Én müzlit kérek.-mutattam az előbb említett ételre.
-Oké akkor eszek én is azt.-vette elő.
Vett még tányérokat is elő, majd kiöntötte.
-Hallottam, a zenét amit írsz.-láttam, hogy elpirul..hm..-tetszik a dallama, egy ideje csak ez van a fejemben, nem tudom kiverni.-nevettem fel.Megkönnyebbülést véltem felfedezni arcán, amikor rájött, hogy nem a szövegről beszélek, és így nevetett ő is velem.
-Messze laktok a sulitól ugye?-kérdezte.
-Öm hát is-is-amikor kimondtam az utolsó szót már csengettek is.-Megyek kinyitom biztos Cat az.-mutattam az ajtó irányába.
Kinyitottam az ajtót, és Cat ugrott a nyakamba.
-Szia csajos, készen vagy? Van még...na jó nem siettetlek van még 40 percünk 6:10 van.-mosolygott rám.
-Éppen reggeliztem, és.-néztem barátnőm szemébe.-nem, nem egyedül.-forgattam meg a szemem. Ugrott egyet, ezért csak furcsán néztem rá.-Na jó, gyere be.-zártam be utána az ajtót.
-Hova?-kérdezte.
-Konyhába, mert nekem még ott van a müzlim.-mutattam a konyhába, a Cat teljesen nyugodt volt, nem tudom hogy csinálta, hogy nem őrült meg egy fél pucér magába müzlit tömő Justin Bieber láttán. Minden esetre fogta magát, és leült mellém.
-Szia Cat.-mosolygott Justin barátnőmre.-Hogy vagy?-kérdezte
-Szia Justin, köszi, szuperül vagyok, végre suli, és nem kell otthon unatkoznom.-nevetett halkan fel.-És te?-kérdezte.
-Köszi, én is jól vagyok.-válaszolt, majd felállt, hogy elpakolja a tányért.-Aca mit csinálsz suli után?-kérdezte.
-Hazajövök, és tanulok, utánna valamit csinálunk Cat-el.-válaszoltam, majd megettem az utolsó falat müzlimet is.
-Elmegyek érted jó? Cat ha szeretnéd téged is hazaviszlek, úgy sem tudok mit csinálni.-támaszkodott a széken.
-Öm, igen ezt akartam mondani Aca szerintem anya jön értem ,és megyünk el...bocsi.-húzta el a száját, majd szomorúan rám nézett.
-Ne már.-szomorodtam el én is.-Nem baj, akkor majd..majd..nem tudom, de menjünk, mert elkésünk.-néztem meg a telefonom kijelzőjét.
-Oksi.-pattant fel a barátnőm.-Szia Justin.-intett, majd elindult a kijárat felé.
-Szia.-indultam volna el én is, csaj Justin visszahúzott, és megölelt,visszaöleltem, majd mielőtt elengedett volna nyomott egy puszit az arcomra..
-Szia-szólt még utánam, majd mielőtt kiléptem volna konyhából, még vissza néztem, mert szólt.-Aca, mikor van vége a sulidnak?-kérdezte.
-13:00-kor.-válaszoltam.
-Akkor 1-kor a suli előtt várlak.-kacsintott, én csak megforgattam a szemem nevetve, és bólintottam egyet.
-Menjünk.-húztam fel a cipőm.

-Szia Acacia.-köszönt oda az egyik alsós.
-Hali.-intettem. Majd ez így ment, míg be nem értünk a terembe. A sok köszöngetéstől esküszöm kiszáradt a szám. Minden reggel így van. Most nem azért mondom, de elég sokan ismernek a suliba. Oszlopos tagja vagyok annak a "csapatnak" akiket mindenki ismer, és mindenki be szeretne kerülni ebbe a "csapatba".
-Szia Acaaaaaa.-kiabáltak a többiek.
-Hali skacok.-mentem oda, és megöleltem mindenkit.
-Eltüntél a hétvégén.-nézett rám Dave.
-Dolgom volt, de majd a jövő hétvégén bepótoljunk.-nevettem.
-Ma suli után nyomunk egy talit?-kérdezte Cat.
-Nekem oké.-bólintottam, majd megnéztem a telóm, mert egy üzenetem jött.
Justin üzenete:
Elfelejtettem megkérdezni, hogy hol van a sulid!:D Szóval, hol van a sulid?:)
-Kivel írsz annyira kislány?-bökött oldalba Ed.
-Senkivel.-fordultam el nevetve, majd megírtam a választ,
-Csak nem egy fiú van a láthatáron?-vigyorgott Dave.
-Neeeeeem.-húztam el az "e" betűt.
Röhögtek egy sort, majd megszólalt a csengő. Elkezdődött az unalmas matek óra.

Nagyából az egész nap unalmasan telt, nem volt semmi.
Utolsó óráról, még kicsengettek, majd a többiek bevártak, és elindultunk a nagy kapu felé.
Amikor kiértem, még nem volt itt Justin, mert nem láttam sehol sem egy autót.
-Aca sétálunk együtt?-kérdezte Ed.
-Jönnek értem.-mondtam.
-Ja, okés.-fordult vissza Adamhoz.
-Mikor hol tali ma?-kérdezte Sarah, tőlem, de közben a kérdése mindenkinek szánta.
-Nekem mindegy, bármikor jó.-vontam vállat.
-Akkor 4 körül?-kérdezte.
-Oké.-bólintott rá mindenki.-Hol legyünk?-kérdezte Adam.
-Gyertek el hozzám,majd lemegyünk a játékterembe.-ajánlottam fel.
-Egy isten vagy.-ölelt meg mind a 3 fiú, én csak hangosan felnevettem, majd hátra pillantottam mert hallottam a nevem.
-Acacia.-kiabált Justin. Intettem neki, hogy egy perc és megyek.
-Ne cseszd már meg ez Justin Bieber.-suttogta oda nekem Sarah.
-Aha.-bólintottam, majd elköszöntem mindenkitől.
-Négykor nálam!-intettem.-Na csoki!-indultam el.
-Aca, utána magyarázatot várok.-kiabálta nevetve Adam.
-Jolvan te tökfej.-nevettem, majd végleg megfordultam, és oda sétáltam Justinhoz.
-Szia.-köszönt mosolyogva.
-Szia.-öleltem meg.
Miután elváltunk egymástól beültünk a kocsiba, és elindultunk haza.
-Milyen volt a napod?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Unalmas, és unalmas, nem csináltam semmit.-nevetett.-neked?-kérdezte.
-Dettó, ma 4-kor jönnek a barátaim át, ha akarod csatlakozhatsz te is.-mosolyogtam rá.
-Szívesen csatlakozom.-mosolygott ő is rám.

Amikor megérkeztünk olyan gyorsan szaladtam be a házba mint a vihar, mert majdnem bepisiltem.
-Acacia minden oké?-kérdezte Justin amikor kijöttem a mosdóból.
-Igen. csak már nagyon kellett.-nevettem fel kínosan.
Nem mondott semmit, csak közelebb jött hozzám.
-Tudod, hiányzol...-nézett a szemembe, először nem értettem,hogy mire céloz, majd rájöttem. Nem mertem neki mondani, hogy ő is... Fogtam magam, és megcsókoltam. Olyan jó volt újra őt csókolni. Mindig azt kívánom, hogy bárcsak soha ne lenne vége ennek a pillanatnak.Olyan tökéletes ajkai vannak.
-Tudod..én már nagyon régóta megakartam kérdezni, de féltem a válaszodtól.-nyelt egy nagyon, majd a szemembe nézett.-Lennél a barátnőm?-kérdezte, és láttam a szemében, hogy fél a válaszomtól...
-Justin én....

1 megjegyzés: